Pewnie kazdy wie do czego sluzy falanga, ale nie kazdy wie jak obliczac i zsynchronizowac atak. Sa dwa sposoby, ja opisze ten ktorego ja uzywam. Sposob ten daje duza dokladnosc (flota wkracza 1-4 sekundy po flocie wroga, przy dokladnym obliczeniu).
Wytlumacze to na przykladzie (system: windows xp).
1. Trzeba znalezc cel i zrobic skan rozpoznawczy.
2. Jezeli mamy juz cel to zabieramy sie do tworzenia akcji. * Uruchamiamy zegar windows'a. * Ustawiamy okienko z zegarem tak aby widziec galaktyke w ogame, najlepiej zmniejszyc okienko ogame i obok dac okienko z zegarem. * Potem dajemy zakladke Czas z internetu i synchronizujemy czas wciskajac Aktualizuj Teraz. * Po pojawieniu sie czasu synchronizacji szybko w okienku ogame naciskamy na planete, ktora ma byc celem i po otwarciu skanu z falangi naciskamy klawisc Print Screen. * Zapisany zrzut ekranu wyglada mniej wiecej tak. * Mamy teraz podane dwa czasy. Pierwszy to czas dolotu gracza do innej planety (jego koloni), a drugi to czas powrotny. * Interesuje nas tylko nasz cel, planeta xxx bo na nia wroci jego flota. * Tak, mamy juz skan z falangi, teraz potrzebujemy czas jaki potrzebuje nasza flota zeby doleciec do planety xxx. Otwieramy zakladke flota i wybieramy statki, ktore pozniej wyslemy do ataku. Dajemy dalej. Otwiera sie okienko, w ktorym musimy podac cel lotu i wpisujemy wspolrzedne naszego przeciwnka, a dokladniej namiary atakowanej planety oraz wybieramy predkosc, najlepiej 100%. Po tej czynnosci pokazuje sie czas lotu naszej floty. * Majac wszystkie czasy mozemy przygotowac obliczenia. Przygotowalem arkusz obliczeniowy (niestety jest on napisany w excelu i nie kazdy posiada produkt MS Office, wiec bedzie musial policzyc sobie na kartce. Tutaj jest obliczenie czasow z mojego przykladu. Ostatni czas to czas, w ktorym musimy wyslac nasza flote. * Jezeli mamy wszystko zrobione, to czekamy do czasu, kiedy to mamy wyslac flote i potem obserwujac sekundnik zegara windows. Jesli wskazowka dojdzie do naszej godziny wyslania floty to naciskamy dalej z ostatniego okienka wysylania floty. Mozna sprawdzic koordynacje ataku skanuja ponownie z falangi planete celu. * Niestety w zwiazku z wadami internetu sa przeskoki serwera i atak moze sie opoznic badz przyleciec zbyt szybko, ale to juz nie nasza wina.
3. Drugi sposob dotyczy tego samego, tylko ze Screen'a ze skanu falangi robimy w innym czasie. Nie ustawiamy zegara windows, tylko po zeskanowaniu falanga ustawiamy okienko obok okienka z ogame i w okienku z ogame klikamy zakladke Podglad. Po czym szybko wciskamy Print Screen. Pozniej w obliczeniach zamiast podac czas z zegara windows podajemy czas widoczny na Screen'ie z ogame.
Mam nadzieje ze jakos pomoglem podajac sposob na lapanie przeciwnika z falangi.
|
Mniej ryzykowny, jezeli mamy troszke wiecej czasu wydaje sie atak ACS, w tym przypadku wysylamy jeden statek naprowadzajacy, oczywiscie najlepiej jak najwczesniej, tak zeby glowna flota nie musiala leciec na 100%. Jest to wazne z jednego powodu, zawsze mozemy nadziac sie na kontre, a jezeli puszczacie flote na mniejszym % wtedy zmniejszacie prawdopodobienstwo jej utraty. Wiaze sie to z tym ze podczas kontry przeciwnik nie moze opozniac
|